7 Ekim 2013 Pazartesi

Watsons Bayram İndirimine Geri Sayım!

  Bildiğiniz gibi bayrama çok az bir vakit kaldı.Bu da demek oluyor ki bayram indirimlerine,yeni kıyafetlere yeni kozmetiklere de çok az kaldı!Tam da bu sırada,bizi indirim haberiyle sevindiren ilk marka Watsons oldu.Biz kadınlar için şöyle esprili bir de video hazırlamışlar :)

                            


   Taktikleri aldığımıza göre ilk adımı geçtik demektir.Gelelim ikinci adıma alışveriş listesi!Plansız programsız gidilen her alışveriş hele de indirim dönemlerinde alışverişten çok mağazayı satın alıp çıkmak şeklinde sonuçlanıyor.O yüzden siz siz olun en azından kafanızda bir taslak oluşturun böyle dönemlerde.

   
    Benim alışveriş listemde neler var peki?
                                 

  1. Rimmel London'ın mor ambalajlı rujlarından 04 numara.Koyu bir mor.Bordo ve morların moda olduğu bu kış denenmesi gerekli diye düşünüyorum.
  2. Gliss Liquid Silk sıvı saç kremi,uzun bir süredir Elseve'inkini kullanıyorum ama daha önce kullandığım bu üründen çok daha memnun kalmıştım.Elseve çöpü boylayacak galiba.
  3. 6.  8. Max Factor Clump Defy-Maybelline One by One-Rocket arasında kaldım.Gittiğimde son bir defa bakıp kararımı öyle vereceğim galiba.
  4. Maybelline'in jel eyelinerlarından Black Pink Diamonds,testerını deneyip çok beğenmiştim.Siyah içinde pembe ufak ışıltıları var.Klasik siyah eyelinerdan farklı oluşu çok cezbedici.
  5. Max Factor Elixir Giant Pen Stick Hazel 55,yine testerını deneyip beğendiğim bir ürün.Simli bir nude.Günlük kullanımda çok işime yarayacağını düşünüyorum.
     7.Rimmel London Stay Matte pudra,hakkında çok olumlu şeyler okudum.Pek ten makyajı yapan bir insan değilim ama gözaltı kapatıcımı sabitlemek için kullanabilirim.Aslında tamamen meraktan alacağım galiba :)

    9.Gliss Liquid Silk Saç Kremi,seriyi saç kremini de alıp tamamlamayı düşünüyorum.


   Ufak tefek şeyler haricinde kafamdaki kaba taslak liste bu.Ancak bütün kadınlar bilir ki,evdeki hesap hiçbir zaman çarşıyı tutmaz hele de indirimlerde!Bu listeyle gidip çok daha farklı ya da çok daha fazla şeyle dönmekten korkmuyor değilim.Bakalım bu indirim döneminde başarılı olabilecek miyim?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder