27 Ağustos 2013 Salı

The Balm:Frat Boy Allık

   Yine The balm,yine cici paketler..Doğal bir allık ararken çıktılar karşıma.Frat Boy,Cabana Boy ve Down boy olmak üzere üç çeşitler.



   Frat boy pembe alt tonlu bir şeftali,down boy uçuk pembe,cabana boy ise mora çalacak koyu bir pembe.


  



   Ben ten rengim ve günlük kullanım açısından frat boyu tercih ettim.Kare şeklinde,mıknatıslı ambalajda ve içinde de küçük bir aynası bulunuyor.Pigmentasyonu gayet iyi.Kalıcığı da başarılı.Bütün kış boyu kullandığım tek allıktı.Mat oluşu bana,kışa daha çok yakıştığı fikrini verdi.Allık olarak kullanımının yanı sıra far olarak göz kapaklarınıza da uygulayabiliyorsunuz.Biraz tozutma sorunu var ancak,hiçbir şekilde ürün boşa gitmiyor.Ben yaklaşık 6 ay önce aldım ve devamlı kullanmama rağmen bitmesine henüz çok var.Bereketli bir ürün kısacası.

  Fiyatı 27 liraydı.İndirim zamanını yakaladığınızda çok daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz :)

swatch



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder