9 Ekim 2013 Çarşamba

Watsons Alışverişim

   Watsons'taki bayrama ancak akşam saatlerinde katılabildim ve aklımda olan olmayan birkaç parça bir şey aldım :)

   Gittiğim mağaza çok merkezi ve işlek bir yerde olmamasına rağmen resmen yağmalanmıştı.Max Factor'ün hiçbir rimeli yoktu,Rimmel London'ın ten grubu,Maybelline'in ruj standı neredeyse boştu.Ama yine de eldeki imkanları değerlendirdim.Şunu da söylemeden geçmeyeyim;Maybelline standında da rimellerin sadece testerları vardı,görevliye sorduğumda alt çekmeceden çıkartıp verdi ve daha birçok çeşit rimelin stoğu da vardı orada.Bulamadım diye üzülmeyin,sormayı deneyin kısacası :)

   Gelelim aldıklarıma.



   Almayı düşündüğüm maybelline jel eyelinerı aldım ama ne yazık ki istediğim rengi bulamadım ve mavisini aldım.


   Color tattoo farlar,5 liraya geliyordu dayanamadım bronz rengini aldım bir krem far aşığı olarak.


   Max Factor'ün rimelleri tükendiği için çok ikilemde kalmadım ve hemen Maybelline One by One'ı kaptım.

   Daha önce deneyip memnun kaldığım Loreal'in peelingini aldım,Loreal'in cilt bakım ürünlerinde de %30 indirim vardı.

   Yeni çıkan ve beğenilen Garnier'in bb krem formundaki göz altı kapatıcısını aldım,normalde fiyatı 14 lirayken ben 10 liraya aldım.Garnier'de de %30 indirim vardı.

   Almayı hedeflediğim Kate Moss Rimmel London 04 numaralı mor ruju aldım.O da 7 liraya gelmiş oldu.



   Maybelline'in nemlendirici kırmızı ambalajlı rujları da 4 liraya düşmüştü,ben de kalanlar arasından en kullanılabilir rengi seçip 425 numara şeftali rengi rujunu aldım.



alışveriş listem :)

   Gittiğim listeyle,döndüğüm listeye baktığımda mor ruj ve rimel haricinde hiçbir şeyi tutturamadığımı görüyorum.Ama yine de işime yarayacak ve denemek istediğim ürünler aldım.Önümüzde daha çok indirim var,hem alışverişin her türlüsü mutlu etmiyor mu zaten biz kadınları? :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder