26 Ağustos 2013 Pazartesi

The Balm Stainiac-Beauty Queen(Sheer Berry Pink)

   Küçük ve işlevsel bir üründen bahsedeceğiz bu yazıda.The balm stainiac!The balm Türkiye'ye geldiğinden beri biz makyajseverlerin gözdesi oldu.Uygun fiyatları ve tatmin edici performansı bir yana albenili paketleriyle makyaj sevmeyen kadınlar bile standın önünden göz atmadan geçemez oldu.Öyle ki kullanamayacağımı bildiğim ürünlerini bile sırf paketleri için alır oldum :)

   Gelelim stainiaca.Anahtar,cüzdan,ayna gibi her kadının çantasının demirbaşı olmaya aday bir ürün.Hem yanaklarınıza allık olarak hem de dudağınızı renklendirmek için kullanabiliyorsunuz.Yanınızda makyaj malzemesi olmadığında yüzünüzü biraz renklendirmek istediğinizde imdadınıza yetişiveriyor stainiac.




   Bende şeffaf ambalajlı olan beauty queen bulunuyor.Ambalajın içinde koyu bir kırmızı gibi dursa da sürünce tatlı bir pembelik veriyor.Ben genellikle dudaklarımı renklendirmek için kullanıyorum.Eğer ağır bir göz makyajı yaptıysanız ya da gözlerinizi ön planda tutmak istiyorsanız beauty queen tam da kullanmanız gereken şey.Sağlıklı bir pembelik veriyor ve sanki dudağınızın rengiymiş gibi bütünleşiyor.Kalıcığı gayet iyi.Yeme içme durumlarından sonra bile dayanıyor.Sürdükten sonra dudaklara verdiği gerginlik hissini engellemek içinse önceden bir lip balmla dudaklarımı nemlendiriyorum.



   Yüzümde pek kullanmamamın sebebi ise likit bir ürün olduğu için yüzde homojen dağıtmak pek mümkün olmuyor.Ya heidi gibi elma yanaklı oluyorum ya da dağıtayım derken siliyorum.Eğer altında bir baz ya da fondöten uygularsanız daha kalıcı olacağını düşünüyorum ancak,benim favorim toz allıklar :)



   Bu tarz ürünler Body Shop'ta,Avon'da da var.Stick formunda olanları da var.Ama dediğim gibi The Balm ambalajlarıyla bile bir sıfır öne geçiyor her zaman.

   Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 20 liraydı.Gratislerde bulabilirsiniz.Deneyin derim :)


Swatch

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder