25 Ağustos 2013 Pazar

Rimmel Scandal Eyes Thick&Thin Eyeliner

   Herkese selam!İnceleme yazılarımıza beni standda gördüğümde çok heyecanlandıran bir ürünle başlayacağız :) Rimmel'in yeni çıkardığı kalem formundaki eyelinerıyla.




   Altı üstü eyeliner işte,neden heyecanlandım peki?Çünkü,standdaki tanıtımlardaki 'çevir!'i görünce eyelinerı çevirdiğimizde kalın ve ince uç olmak üzere iki uç arasında değişim yapabildiğimizi düşündürttü bana.Ben ürünü alırken ne yazık ki Watsons'a henüz testerı da gelmemişti.Fiyatı da uygun olduğu için denemeden alıverdim.Eve gelince,kapağı kırarcasına 'çevirdim' ama herhangi bir hareket olmadı.Sonra biraz daha inceleyince anladım ki ürünü elinizde çevirin ince ucunu kullanırsanız 'thin eyeliner',kalın ucunu kullanırsanız 'thick eyeliner' olur demiş Rimmel markası.Yani bir heyecanla aldığım 'otomatik eyeliner'ımın manuel çıkması sonucu yaşadığım hüsranı tahmin edersiniz.

   Şimdi gelelim ürünün yorumlarına :) İlk başta,aplikatörü gerçekten çok kullanışlı.Vaad ettiği kalın çizgileri de ince çizgileri de kolayca elde edebiliyorsunuz.Ürün eyeliner diye lanse edilse de aplikatör bakımından tam anlamıyla bir dipliner.Yeni başlayanlar için gerçekten biçilmiş kaftan.Hele de kuyruk yaparken eli titreyenlerdenseniz bu aplikatörde kontrolün tamamen sizin elinizde olduğunu hissedeceksiniz.Bunlar olumlu yanlarıydı ama olumsuz yanları da yok değil.Öncelikle eyeliner,concealer gibi ürünlerin likit-kalem formlu olanlarını kullanmaktan genellikle kaçınırım,Çünkü,ilk başta performansı mükemmel gelse de kullanım süresi kısadır.Bu eyelinerda da aynı problemi yaşadım.İlk başta bir daha başka eyeliner kullanmam derken yaklaşık 10 kullanım sonra aplikatöre yeterli ürün gelmemeye ve silik bir siyah çizgi elde etmeye başladım.Ama bunun sebebinin benim eyelinerı far üstüne uygulamamdan kaynaklanyor olabileceğini de söylemeden geçemeyeceğim.Aplikatör biraz far içinde kaldığı için performans düşüşü de olmuş olabilir :)



   Sonuç olarak;bir kez daha alır mıyım bilemiyorum ama ben aplikatörünü başka eyelinerları sürerken de kullanmak için saklamayı düşünüyorum.15 liraya yakın bir fiyatı vardı,fiyat performans oranı gayet iyi bence.Denemeye değer :)
Bu da swatchu

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder