27 Ağustos 2013 Salı

BEBAK Acı Badem Sütü ve Yüz Temizleme Sabunu

   Son zamanların çok konuşulanı Bebak'tan bahsedeceğiz bu yazıda.Yeni bir marka olmamasına rağmen son zamanlardaki doğru reklam politikasıyla inanılmaz derecede popülerleşti Bebak.Bu kadar insanı çeken yanı şüphesiz ki doğal olması.Eskiden ithal olan her şey makbulken,artık biraz daha Türk malı,bildiğimiz,güvendiğimiz ürünlere gidiyor elimiz.Cilt kanseri vakaları bu kadar artmışken,doğru olanı da bu sanki.


   Makyaj temizleyicim bittiği sırada tam da Bebak'ın reklamlarını görmüştüm instagramda.Kullanan herkes çok memnun kaldığından bahsediyordu.Ben de alıp denemeye karar verdim.İlk başta,bu temizleme sütü alıştıklarımız gibi çift fazlı ya da jel değil.Tamamiyle bir krem kıvamında.Kullandıktan sonra kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor cildinizde.Zaten durulamaya gerek olduğu yazmıyor arkasında da.Bugüne kadar kullandığım makyaj temizleyicilerle arasındaki en büyük fark nemlendirmesi.Ne kadar yağlı olursa olsun bütün temizleyiciler göz çevremi tahriş ederdi.Bebak'ta hiç böyle bir problem yaşamadım.Ayrıca makyajı krem yapısı sayesinde nazikçe çıkardığından göz makyajımı silerken herhangi bir kirpik dökülmesi yaşamadım.

   Makyaj temizleme sütünü bu kadar beğenince,sabununu da alayım dedim.Yüzümde tonik,temizleme jeli tarzı hangi kozmetik ürünü kullanırsam kullanayım daha beter hale geldiği için daha doğal bir çözüm olan sabuna yöneldim.Sabundan da memnun kaldım genel olarak.Gerçekten temizlediğini hissediyorsunuz.Yıkar yıkamaz cildinizi bir ton açıyor ve temizlik hissi veriyor.Ancak benim cilt tipim karma olduğundan yanaklarımda biraz kuruma yaptı.Eğer yağlı bir cildiniz varsa kaçırmayın,karma ciltliyseniz kuruyan bölgeleri nemlendirin derim.

    Bebak'ın tek dezavantajı kokusu olabilir(eğer acı badem kokusunu sevmiyorsanız).Bunun dışında herhangi bir olumsuz yanı yok.İkisinin de fiyatı 8 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.Watsons,Gratis'lerden bulabilirsiniz. :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder