6 Ekim 2013 Pazar

NYC Turbo Dry Top Coat 177

    Kısa sürede vazgeçilmezler arasına girmeyi başarmış bir üründen bahsedeceğim bugün.




    Ülkemize yeni gelen  NYC,Watsonslarda satılan bir marka.Kalite-fiyat olarak hemen hemen Essence'le eşdeğer.Kozmetik ürünlerinden sadece farlarını denemiş olsam da ojeleri hakkında baya fikir sahibi oldum.

   NYC'nin bu topcoatu her ojemin üstüne uyguladığım,vazgeçilmez bir ürün oldu benim için.(tırnakta duruşu için burdan)Kurutma performansı başarılı,sürdükten sonra ojede bir bozulma olmuyor.Ancak,benim asıl kullanma nedenim ojeye parlaklık vermesi ve dayanıklılığı.Topcoatu uyguladıktan sonra ojeler 4-5 gün uçlarında soyulma olmadan duruyorlar.Oje değiştirmeye vakit bulamayanlar veya üşenenler için biçilmiş kaftan kısacası.Alışıldık ojelerden büyük bir şişesi var ve akışkan yapıda.

    Tek olumsuz özelliği ise,şişenin sonuna yaklaştıkça kıvamının koyulaşması.Yine uygulanıyor ancak tırnakta dağıtmak zor oluyor.Topaklanma yapıyor.Ama benim gibi her ojenin üstüne uyguladığınızda zaten çok kısa sürede bittiği için bu sorun da pek etkilemiyor sizi.Ben şuan 4.şişeyi kullanıyorum.Bittikçe aldığım ve daha uzun bir süre de vazgeçilmezim olacak gibi görünen bir ürün.Fiyatı 3.50 lira.Eğer uygun fiyatlı bir topcoat arayışındaysanız kaçırmayın derim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder