11 Ekim 2013 Cuma

Avon Ultra Colour Lip Crayon-Showstopper Pink

    Avon'un geçen ay kataloguna göz atmış olanlar eminim yeni çıkardığı kalem rujları da görmüştür.Bu yazıda onlardan birinden bahsedeceğim.



    Kalem ruj akımı Clinique Chubby Sticklerle başladı.Arkasından Loreal,Revlon,Max Factor,H&M gibi birçok marka da benzerlerini sürdü piyasaya.Aslında gözüm Max Factor'ünkilerdeydi ama ne yazık ki onlar asansörlü ambalaja sahip değiller.Tam Max Factor Giant Penlerden alsam mı almasam mı derken Avon siparişim geldi ve ben ruja kelimenin tam anlamıyla bayıldım!



    Bendeki rengi showstopper pink.Aslında mora dönük bir renk olduğunu düşünerek sipariş etmiştim ama geldiğinde farkettim ki tam bir fuşya!İçinde ufak ufak ışıltıları var,mat bir ruj değil yani.Nemlendirme performansı gayet iyi ve dudaktaki duruşu da ıslak görünümlü.Asansörlü ambalajda geliyor ve arkasındaki kısmı çevirerek dışarı çıkan ürünün boyunu ayarlayabiliyorsunuz.Yapısı çok yumuşak ve sürümü de kolay.Kalıcılığını henüz test edemedim.

   Fiyatı 14 liraydı.Hem Max Factor'ün 3te 1i fiyata hem de çok güzel bir ürün.Yeni katalog elime geçer geçmez farklı renklerini sipariş etmek için sabırsızlanıyorum :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder