12 Ekim 2013 Cumartesi

Maybelline Hydra Supreme Rujlar

   Günlük kullanım için hem uygun fiyatlı hem de geniş renk skalasına sahip olan bir ruj serisinden bahsedeceğim bu yazıda.Maybelline Hydra supreme rujlar.




   Bu rujların adından anlaşılabileceği gibi iddiası nemlendirmek.Vaadettiği şeyi sağlııyor da;kuru-mat yapılı değiller.Tamamı ıslak bitişli.Bende üç rengi var;bordo,kırmızı ve şeftali.




   535 Passion Red,turuncu alt tonlu bir kırmızı.Daha önce de bahsettiğim gibi ıslak bitişli.Serinin diğer rujları gibi çok hoş kokulu,bir kan kırmızısı.Siyah eyeliner ve bol rimelle kombinlenip harikalar yaratabilecek bir ruj.Kalıcı da üstelik.Yiyip içtikten sonra bile dudağınızda daha silik de olsa kalmaya devam ediyor.




   425 Fresh Apricot,bildiğiniz gibi bu ruju Watsons bayram indirimnden aldım.Testerını denemeden aldım ama eve gelip deneyince iyi ki almışım dediğim bir ürün oldu.Açık bir şeftali ve içinde ışıltılar barındırıyor.Ben turuncuyum diye bağırmadığı için bronzken de beyazken de kullanılabilecek bir ruj.Rengini çok sevdim.birçok şeftali rengi rujumun arasından şu aralar favorim bu olacağa benziyor.




   590 Burgundy,bu rengi de uzun bir bordo ruj arayışından sonra edinmiştim.Rengi tam olarak bordo;ne kahverengiye ne de kırmızıya kaçıyor.Işıltılı-simli bir yapısı yok.Kışın vazgeçemediğim rujların başında geliyor.



   Hydra supreme rujların fiyatı 9.90 lira.Şuan Watsons ve Gratis'in yaptığı bayram indirimleriyle 4.50 liraya geliyorlar,acele edin kaçırmayın derim! :)





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder