10 Eylül 2013 Salı

Flormar Icy Top IT05

   Herkese yeniden merhaba!Flormar'ın yeni oje serilerinden birinden bahsedeceğim bugün.Icy top.



   Icy top 05,içinde çubuk ve daire şeklinde beyaz mat pulcuklar bulunduran yarı opak bir oje.Baz rengi nar çiçeğine dönük canlı,turuncu alt tonlu bir kırmızı.Altına başka renk bir ojeyle baz oluşturmadan iki kat sürseniz bile opak bir görüntü elde edemiyorsunuz.Tırnak çizginiz görünür kalıyor.Bu yüzden ben altına bir kat beyaz ojeyle beraber uyguladım.Ama,içindeki pullar da beyaz olduğu için güzel bir görüntü yakalayamadım.Kırmızı ya da nar çiçeği bir oje üzerinde daha güzel duracağından eminim.




   Yapısı oldukça kıvamlı.Sürerken devamlı fırçaya oje almanız gerekiyor.Sürümünün çok kolay olduğu söylenemez.Adından da anlaşılabileceği gibi kuruduktan sonra parlak olmayan,donuk bir görüntü elde ediyorsunuz.Ben bu görüntüden hoşlanmadığım için üzerine bir kat top-coat uyguladım ve parlak bir görüntü elde ettim.



   Icy top'ı da denedikten sonra yeni Flormarlardan halen favorim Wet-Look serisi.Sırada Sorbetler var,bakalım fikrim değişecek mi? :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder