26 Eylül 2013 Perşembe

Embellish 3D Manicure Havyar Manikür Seti

   Çok merak ettiğim havyar manikürü en sonunda ben de denemiş bulunuyorum!


   Bu yazıda size Embellish 3D Manicure setinden bahsedeceğim.Bu seti bana bir arkadaşım İngiltere'den getirdi.Türkiye'de olup olmadığıyla ilgili bir bilgim yok ama,ben daha önce karşılaşmadım bu markayla.




   Pakette bir adet baz oje,bir adet huni ve en önemlisi havyar manikürün minik boncukları bulunuyor.Arkadaşımın getirdiği sette mavi bir oje ve ona uygun boncuklar var.Boncuklar beyaz-saks mavisi-açık mavi renkteler.



   Uygulamaya gelecek olursak,ilk başta baz olan ojeden 2 kat sürüyoruz.2. kat kurumadan boncukları ojenin üzerinde döküyoruz.Elinizle çok zorlamadan hafifçe bastırırsanız daha iyi yapışıyorlar.Daha sonra yapışmayan(dökülen) boncukları da huni yardımıyla şişesine geri koyuyoruz.



   Gerçekten tırnakta çok güzel duruyorlar fakat güzel oldukları kadar kalıcı değiller.Hele de benim gibi her tırnağınıza uyguladıysanız ellerinizi kullanmaktan kaçınabilirsiniz :) Oje gibi sürüp 2-3 gün kullanılabilecek bir alternatif değil.Gün sonunda benim tırnağımdakiler dökülüp,seyrekleşmeye başlamıştı.Kısacası tek günlük ya da birkaç saatlik kullanımlar için güzel bir alternatif olacaktır.




   Muadillerini Watsonslarda bulabilirsiniz :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder