28 Ekim 2013 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo 24HR-On and On Bronze

   Uzun bir zamandır yazı yazamıyorum bloga.Hazır yazmaya karar vermişken bayram indiriminde alıp aşık olduğum bir ürünle açılış yapayım dedim :)

   Maybelline'nin Color Tattooları çıkalı bir yıl oldu ama elimde üç tane Essence krem far vardı ve renkleri de bu seriye yakındı.Onlardan memnun olduğum için bir krem far arayışında değildim.Ama indirimde çok uygun fiyata gelince alıp bir deneyeyim dedim ve aşık oldum!



   Bendeki rengi On and On Bronze.Altın değil tamı tamına bronz ışıltılı bir kahve.Çok parlak,ben burdayım diye bağıran bir ışıltı değil bu.İsterseniz gölgeli makyajınızda baz isterseniz tek başına ana renk olarak kullanabileceğiniz bir renk.Ben daha çok Maybelline jel eyelinerımın kahverengi rengiyle beraber kullanıyorum.Sonbahara çok yakışan bir renk.Üstelik mavi,yeşil,ela,kahve her renk göze giden bir far rengi.Yapısı oldukça kremsi ve kolay sürülüyor.Ben fırçadansa parklarımla uygulamayı tercih ediyorum.

(Flaşlı)
   Gelelim kalıcılığına.En beğendiğim özelliği kalıcılığı.Bu renk çok sayıda farım var,sonbahar gelince standların hepsinde farlı tonlarını bulabileceğiniz bir renk ama bu ürün kalıcılığıyla diğerlerinin arasından sıyrılıyor.Eğer benim gibi yağlı göz kapaklarınız varsa,gözünüzün üstüne çektiğiniz kalem-eyeliner tarzı ürünler 1-2 saat içerisinde farınızın üstüne gölge halinde çıkmış olur.Ama bu farı kullandığım günle 12 saat sonunda bile eyelinerımda dağılma,fara bulaşma gibi sorunlarla karşılaşmıyorum.
(Flaşsız)

   Color Tattoo serisi benim çok beğendiğim bir seri oldu.En kısa zamanda Permanent Taupe rengini de edinmek istiyorum.Keşke ülkemize daha fazla rengi gelse de sürer sürmez uçan farları çöpe yollayıp bütün seriyi alsak :)
Swatch




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder