3 Eylül 2013 Salı

Golden Rose Holiday 57

     İşte karşınızda Pastel Magic Sand yazımda çokça bahsettiğim muadil,Holiday!Ne yazık ki Magic Sandler gibi Watsons ve Gratislerde bulunmuyor.Sadece Goldenrose standlarında ve online olarak ulaşabiliyorsunuz.Online satış için buradan buyrun.






   İlk başta,Magic Sand'den çok daha geniş bir renk skalasıyla çıkıyor karşımıza Holiday serisi.Ben standda hangisini alacağımı şaşırdım açıkçası.Bordo olan 57 numarada karar kaldım.İçinde koyu pembe ve mavi çok küçük simler bulunuyor bu ojenin içinde.Magic Sand'den farklı olarak dokulu olmak gibi bir iddiası yok.Daha çok sime yoğunlaşmış bir seri.Dokulu olması içinde çok yoğun bulunan simlerden geliyor.



   57 numarayı alırken koyu bir bordo beklemiştim.Ama sürdüğümde daha çok pembe alt tonlu bir bordoyla karşılaştım.Hele de tek kat sürerseniz kesinlikle fuşya görünüyor.


   Yapısı yoğun,sürümü kolay yine kuruma süresi oldukça kısa.İki kat sürdüğünüzde istediğiniz kapatıcılığı ve rengi elde edebiliyorsunuz.Çıkarmak,Magic Sand'den biraz daha zor.Kalıcılıkta ise pek başarılı değil.Üzerine bir top-coat sürerek hem kalıcılığını hem de parlaklığını arttırabilirsiniz.

  Genellikle tek başına uygulamaktansa başka renk bir ojenin üstüne süngerle uygulamayı tercih ediyorum ben.Aşağıdaki fotoğrafta tam olarak nude şeklinde tarif edebileceğimiz Flormar 246 var.Üzerinde de NYC'nin top coatı var





   Fiyatı 7 liraydı.Geçtiğimiz ay içinde daha neon ve soft renklerden oluşan bir koleksiyon daha ekledi Goldenrose,Holiday serisine.80 numarayı denemek için şimdiden sabırsızlanıyorum :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder