27 Ağustos 2013 Salı

Nasıl Yaptım?:Sararan tırnaklara diş macunu bakımı

   Siz de benim gibi ojesiz gezmeyenlerdenseniz,her oje çıkartışınızda sararan tırnaklarınızı görüp üzülüyorsunuzdur eminim.Ne sıklıkla oje değiştirirseniz değiştirin,isterseniz ojelerinizi bir top-coat üzerine uygulayın yine de sararmanın önünü alamazsınız.




   Nefes almayan tırnaklarınızı dinlendirmek için bir süre ojesiz bırakırsınız,oje sürmeye başladığınızda yeniden aynı sorunla karşılaşırsınız.Evet,sağlıklı tırnakların en basit çözümü bir süre dinlendirmektir.Ama ojesiz gezmeye alışık değilseniz,bir parçanız eksikmiş gibi hissedersiniz devamlı :)

   Bu sararmayı önlemek için herkesçe bilinen limon yöntemini uyguladım uzun bir zaman.Tırnaklarımı limonlu suda beklettim ya da yarım limonun içinde beklettim.Evet bir renk açılması sağlıyordu ancak yeterli değildi.Daha sonra bu basit ve başarılı çözümü keşfettim.Nasıl mı yapıyoruz?

   Ojelerimizi sildikten sonra elimize bir kulak temizleme çubuğu alıyoruz.Biraz da diş macunumuzdan alıyoruz.




   Kulak temizleme çubuğuyla,diş macunumuzu tırnaklarımızı kaplayacak şekilde sürüyoruz.




   10 dakika bekliyoruz,bu sırada diş macunu katılaşıyor.


   Kullanmadığınız bir diş fırçası ve ya küçük bir fırça yardımıyla su altında fırçalayarak temizliyoruz.




   Evet,artık eskisinden daha beyaz tırnaklara sahipsiniiiz! :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder